Backgrounds & Cute Backgrounds
-->
hye u guyz!! thanx dtg belog sayer..sila lah komen2 n be my follower k.. i will follow u back.. hope u olss enjoy ngn story merepek2 aq nie... hehee

jan lpe tinggalkn link korang kt cnie.. tengsss :)

feberet semua

sinar mata mu bagai
api menyambar
haruskah engkau
dan aku sama


bara restu cintamu
aku terpanggang
oleh pancaran jernih cinta kristal


kini aku terlontar
kedasar cinta mu
suci


kini,aku mengenal akan kepastian
agungnya cintamu
hangat membakar
panas membara


mentari cintaku ini jangan dipadamkn
jika terpadam panah lah harapan


kasih tunjukkan aku
murni cintamu
pasti


biar 
aku ilhamkan
akan kesucian
kasih dan cintamu
terus memancar terus mbara


jangan padamkan mentari cinta
jangan padamkan jernih cinta kristal


bawaku pulang
bawaku pulang
bawaku pulang.........



lagu bersama... ktowg bertiga..
tp da tmbh 2 jd 5..
hahahhahaha
x sah lau g karok x nyanyi lagu jadah niee...
so klow denga jew lgu nie msty lyn abishh lahh...

byk kngn weyhh...
bsme mbe2 ku yg tsayang...

* emily *
*k fidah *
* jack sparrow *
* mira kowt *

kuikuikuikuikui

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

bebudak nakal berKOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

hope sudi like ..:)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers
copyright by blueberryswitz @ belog aq bukan belog ko